I. Definicje: Zawsze, jeżeli użyte zostały w tekście Regulaminu niżej wymienione terminy należy je rozumieć następująco: - Willa Europa [dalej: Willa lub obiekt] – nieruchomość, budynek i wyposażenie znajdujące się pod adresem ul. Matejki 25, 05-080 Izabelin C.
- Administrator – Centrum Usług Wspólnych Izabelin tj. gminna jednostka organizacyjna z siedzibą Szkolna 2A, Hornówek, 05-080 Izabelin zarządzająca „Willą Europa”.
- Koordynator Willi Europa [dalej: Koordynator] – wyznaczony pracownik.
- Rezerwujący – osoba prawna, osoba fizyczna lub inny podmiot, który dokona rezerwacji przestrzeni obiektu za pośrednictwem elektronicznego kalendarza rezerwacji dostępnego na stronie Administratora https://www.willa.izabelin.pl;
- Użytkujący – osoba prawna, osoba fizyczna lub inny podmiot, któremu Administrator odda w użytkowanie przestrzeń obiektu.
- Wydarzenie – warsztaty, spotkania, szkolenia, wydarzenia, pokazy, kongresy, koncerty kameralne itp. organizowane przez Rezerwującego i/lub Użytkującego.
- Przedział godzinowy rezerwacji – dostępność zarezerwowanej przestrzeni Willi dla Rezerwującego lub Użytkującego uwzględniająca czas potrzebny na przygotowanie Wydarzenia, Wydarzenie i prace porządkowe po jego zakończeniu.
- Uczestnik – podmiot prawny lub osoba fizyczna biorąca udział w Wydarzeniu organizowanym przez Rezerwującego lub Użytkującego na terenie obiektu.
- Regulamin obiektu [dalej: Regulamin] – przepisy określone przez Administratora, zawierające w szczególności zasady wstępu do obiektu oraz zasady korzystania z zarezerwowanej przestrzeni Willi i dostępnego sprzętu.
II. Postanowienia ogólne: - Administratorem obiektu jest Centrum Usług Wspólnych Izabelin z siedzibą przy ul. Szkolnej 2A Hornówek, 05-080 Izabelin.
- „Regulamin rezerwacji Willi Europa”, zwany dalej Regulaminem określa warunki oraz zasady, na których można dokonać rezerwacji i użytkować przestrzeń w budynku „Willi Europa” przy Matejki 25 w Izabelinie C.
III. Główne założenia: - Rezerwacja Willi adresowana jest w szczególności do organizacji, grup nieformalnych i instytucji oraz podmiotów działających lub mających swoją siedzibę na terenie objętym Gminą Izabelin. Wyróżniane będą również działania podmiotów spoza obszaru, ale kierowane do mieszkańców Gminy Izabelin.
- Przestrzeń Willi udostępniana jest nieodpłatnie, realizacja Wydarzenia nie będzie dodatkowo dofinansowana przez Administratora.
- Artykuły spożywcze (np. kawa, herbata, cukier itp.), Użytkujący zapewnia we własnym zakresie.
- Za przedmioty, w tym artykuły spożywcze pozostawione w obiekcie, Administrator nie ponosi odpowiedzialności.
- Realizowane Wydarzenia nie mogą mieć charakteru komercyjnego. Od uczestników działań prowadzonych w oparciu o udostępnioną przestrzeń i sprzęt, nie mogą być pobierane opłaty.
- Administrator nie ponosi odpowiedzialności za program, przebieg i merytoryczną zawartość Wydarzenia, oraz za dobór i skład Uczestników, a w szczególności za treści prezentowane podczas Wydarzenia oraz za wykorzystywane podczas Wydarzenia materiały i publikacje.
- Realizowane Wydarzenia na terenie obiektu muszą być zgodne z prawem i z zachowaniem zasad współżycia społecznego.
- Rezerwujący i/lub Użytkujący powinien zgłosić Administratorowi osobę odpowiedzialną za organizację Wydarzenia, na co najmniej 24 godziny przed jego rozpoczęciem. Zgłoszenia należy dokonać do Koordynatora na adres e-mail: willa@izabelin.pl.
- W pomieszczeniach Willi obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów i stosowania innych używek.
IV. Zasady rezerwacji obiektu - Rezerwacji obiektu dokonać można za pośrednictwem elektronicznego kalendarza rezerwacji dostępnego na stronie willa.izabelin.pl w zakładce „REZERWACJA WILLI EUROPA”.
- Na Wydarzenia weekendowe rezerwacji dokonać można do piątku poprzedzającego planowane Wydarzenie, do godz. 15:00 (po tej godzinie nie będą generowane kody dostępu).
- Przestrzeń Willi udostępniana jest od poniedziałku do niedzieli 8:00-21:00.
- Przedział godzinowy rezerwacji powinien obejmować:
– czas potrzebny na przygotowanie Wydarzenia, – Wydarzenie, – uporządkowanie przestrzeni po zakończeniu Wydarzenia. - Infrastruktura przestrzeni:
– Wejście z podjazdem dostosowanym dla osób z niepełnosprawnością ruchową; – WC dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową; – WC nie dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową, półpiętro, wejście po schodach; – Kuchnia dostosowana dla osób z niepełnosprawnością ruchową, w pełni wyposażona. - Spis wyposażenia obiektu stanowi osobny dokument dostępny bezpośrednio u Koordynatora „Willi Europa”.
- Wydarzenia niezgodne z niniejszym Regulaminem lub brakiem uzupełnionego w elektronicznym kalendarzu rezerwacyjnym opisu Wydarzenia, będą anulowane przez Koordynatora.
- W przypadku dokonania zgłoszenia Administratorowi przez osoby zewnętrzne lub uczestników Wydarzenia o łamaniu Regulaminu, Administrator zastrzega sobie prawo do przerwania Wydarzenia.
V. Odwołanie rezerwacji - Rezerwujący i/lub Użytkujący może odwołać dokonanej rezerwacji kontaktując się z Koordynatorem, e-mail: willa@izabelin.pl, tel. kontaktowy: 721 650 653 lub 22 111 00 73, w dni powszednie, w godz. 8:00 – 16:00.
VI. Obowiązki Administratora - W ramach użyczania przestrzeni Administrator zobowiązuje się udostępnić posiadany sprzęt, w tym zastawy, naczyń, drobnego agd, sprzętu zaplecza kuchennego, krzeseł, stołów.
VI. Obowiązki Użytkującego - Użytkujący zobowiązany jest w okresie uzgodnionym podczas rezerwacji przestrzeni:
– do zadbania we własnym zakresie o przygotowanie miejsca oraz sprzętu niezbędnego do realizacji działań. – do użytkowania sprzętu i obiektu zgodnie z zasadami BHP i PPOŻ. – do uporządkowania przestrzeni oraz pozostawienia wypożyczanego sprzętu w stanie niezniszczonym, wynikającym z normalnego zużycia. – do przestrzegania zasad zapisanych w niniejszym Regulaminie udostępnienia „Willi Europa” przy ul. Matejki 25 w Izabelinie C. - Za działania i zaniechania osób, które przebywają w obiekcie za zgodą Użytkującego, Użytkujący odpowiada jak za własne działania i zaniechania.
- Rezerwujący i Użytkujący nie mają prawa wynajmowania, użyczania lub udostępniania Willi jakiemukolwiek podmiotowi trzeciemu.
- W przypadku, gdy Użytkujący, którykolwiek z jego pracowników lub osób działających z jego upoważnienia zgubi, zniszczy lub w inny sposób utraci jakiekolwiek klucze, karty magnetyczne lub inne urządzenia umożliwiające wstęp na teren obiektu, Użytkujący jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić Administratora o takim zdarzeniu. Użytkujący poniesie koszty związane z odtworzeniem utraconych przedmiotów.
- W przypadku, gdy Użytkujący, którykolwiek z jego pracowników lub osób działających z jego upoważnienia zniszczy sprzęt lub stłucze zastawę, jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić Administratora o takim zdarzeniu, wraz z dokładnym wskazaniem jaki przedmiot został utracony lub zniszczony. Koszty naprawy lub zakupu utraconych przedmiotów ponosi Użytkujący na podstawie faktur za usługę lub zakup zniszczonego wyposażenia przedstawione przez Administratora.
- Użytkujący nie ma prawa dokonywać jakichkolwiek zmian w obiekcie.
VII. Inne warunki - Administrator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w Regulaminie.
- Pytania należy kierować na adres e-mail: willa@izabelin.pl.
- W przypadku łamania zasad określonych w niniejszym regulaminie przewiduje się możliwość odmowy dalszego i ponownego użytkowania powierzchni Willi.
- Jeśli Wydarzenia, na które udostępniane są pomieszczenia Willi są skierowane do osób nieletnich, Rezerwujący i/lub Użytkujący bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uczestników. Wyżej wymienione Wydarzenia muszą się odbywać pod opieką osób pełnoletnich.
|